На сьогодні практичними психологами вже напрацьовано певний досвід роботи щодо супроводу першокласників на етапі адаптації до навчання у школі.  У той же час у процесі реформування освіти, зокрема, початкової ланки, зміст діяльності спеціаліста психологічної служби з означеного питання потребує перегляду та внесення коректив відповідно до концептуальних засад НУШ та Державного стандарту початкової освіти.

     Про те, якою має бути організаційно-методична модель психологічного супроводу першокласників у НУШ, обговорювали з відповідальними за діяльність психологічної служби у районах, містах та об’єднаних територіальних громадах під час вебінару, проведеного навчально-методичним центром психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти 21 травня 2020 року, у якому взяла участь методист районного методичного кабінету Світлана КОШИК. Актуальність заходу обумовлена початком роботи практичних психологів закладів загальної середньої освіти над плануванням роботи на наступний навчальний рік,  а тому досить важливо врахувати ті вимоги, що їх висуває НУШ.

    У ході  вебінару  висвітлено мету та завдання психологічного супроводу адаптації першокласників у Новій українській школі, охарактеризовано  терміни та етапи супроводу, критерії ефективності роботи практичного психолога із зазначеного напрямку.

   Особливу увагу приділено ризикам та перешкодам, що можуть ускладнювати цю роботу, впливати на її ефективність, зокрема, психологічній неготовності вчителів до роботи в НУШ, батьків – до сприйняття змін в освіті, учителів та адміністрації закладу – до співпраці з практичним психологом у впровадженні концептуальних засад НУШ.