Усі діти — цінні й активні члени суспільства. Тому організація освітнього простору повинна будуватися на таких складових інклюзивного навчання, як інклюзивна культура, інклюзивна політика та інклюзивна практика, про це   розповіла директор Інклюзивно-ресурсного центру відділу освіти Путивльської районної державної адміністраціїТамара Кизенкона нараді керівників закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти 06 листопада 2020 року.

   Зупинилась на створенні інклюзивного середовища, зокрема на  універсальному  дизайні в освіті. 

  Ресурсна кімната є прикладом удосконалення інклюзивного середовища та гармонізації навчання дітей з особливими освітніми потребами, приміщення ресурсної кімнати повинне мати навчальну, соціально-побутову, ігрову зони та зону відпочинку. У кімнаті також має бути кухня для розвитку дитиною щоденних навичок, а також корекційні та наочні засоби для проведення розвивальних занять. Меблі- модульні, що дозволяє по-різному формувати робочі зони – індивідуальні та групові. Окрім того, приміщення повинно бути оснащене телевізором, ламінатором, комп’ютерним обладнанням та принтером для роботи з додатковим навчальним матеріалом. Важливо дотримуватись вимог наказу МОН України від 23.04.2018 №414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти» при використанні державної субвенції.

   Ознайомила із Постановою  Кабінету Міністрів України від 21.10.2020 №983 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня2003 року №585 від 12 липня 2017 р.№ 545» щодо термінів здобуття повної загальної освіти дітьми з особливими потребами.

101120202